Bagan Pinang

Bismillahirrahmaanirrahim

Sempena pilihanraya kecil Dun Bagan Pinang yang sedang hangat dengan provokasi, ceramah, kempen dll…suka saya berkongsi dengan anda semua gambar-gambar sekitar hari penamaan calon baru-baru ini.

DSC04395

Calon sedang diarak

DSC04351

Yb Ust Nik Amar

DSC04367

Teresa Kok

DSC04375

Yb Fatah Mahmood

DSC04398

Al Fadhil Ust Tuan Ibrahim Tuan Man

DSC04401

I'm really like this picture, Menteri Besar Perak yang sah, Yb Nizar

DSC04404

Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang P.37/ N.19

DSC04415

Yb Husam Musa

DSC04423

ABCD bersama Dr Hatta Ramli

DSC04425

Tim Presiden Pas, Yb Salahuddin Ayub

DSC04431

Cikgu Bad

Advertisements

6 thoughts on “Bagan Pinang

  1. Assalamualaikum,..

    Wah,bertuah sungguh dapat bertemu dgn pemimpin2 hebat dalam pakatan rakyat..

    Semoga Allah m’brkati semua pejuang2 islam!!!

    Doakan sy di sini yg juga sedang berjuang dlm medan ilmu 🙂

    ‘jadilah kamu PENDOKONG kepd ISLAM,jika tidak mmpu,jadlah PENYOKONG,tetapi jgn sesekali kamu menjadi PENGONGKONG kpd islam’

    Moga kita terus istiqomah dlm landasan ini~

    • Waalaikummussalam
      Alhamdulillah, kalau PRK kita dapatlah jumpa tokoh-tokoh, PRU tak dapat lah, macam orang tak betul terkejar kesana kesini nak dapatkan gambar dengan tokoh PR ni hehehe…

      Ejan belajar sungguh2 ye…abang2 ni semua doakan ejan…yang penting ikhlas niat menuntut ilmu, akan datang pertolongan yang tak diduga insyallah…

      Takbir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Salam…

    Suka benar menaikkan saham sendiri ye.

    Eheh, gurau sahaja. Selamat berjuang. InsyaAllah, aku akan menyusulimu

  3. Salam

    Aku kalau dengan dia ni memang berapi…sabar je la..dah tu bising kat iluvislam orang muda orang tua…orang muda tak pandai tegur org tua, camne org tua nak terima…19hb nak balik kan, selamat pulang ke Malaysia…..

  4. jgnla marah2…

    ala dalam iluvislam tu aku ok je, bape kerat yang menentang berbanding yang memuji..eheh..

    jangan sedih dengan karenah pembaca. penulisan kau sudah menuju kearah kematangan.eheh

    aku nak balik msia, nak teman kau..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s