Ada Jalan Cantik

Penyokong Saya

Bismillahirrahmaanirrahim

” Kalau PAS memerintah kita akan jadi mundur cikgu, tengok kat Kg Delek jalan berlubang-lubang. UMNO memerintah jalan licin je… “. Kata seorang pelajar. Saya jawab ” bukan PAS yang memerintah Selangor tapi PKR”. Saya cuba mengalihkan kecacatan tadi pada parti lain hehehe…

” Kamu pernah pergi Kelantan?” tanya saya pada budak tu. ” tak pernah” jawabnya. Inilah peluang saya nak kenakan budak ni betul-betul. ” Dah 20 tahun PAS memerintah Kelantan bangunan banyak naik, orang sana pun maju-maju, tak percaya kamu pergi sendiri”. Budak tu diam.

Memang berkesan betul apa yang selama ni UMNO tanam dalam kepala otak rakyat. Jelas pada pemikiran budak ni bila Islam memerintah negara akan mundur. Oleh itu kemajuan perlu bergantung kepada UMNO yang tidak berdasarkan al Quran dan as Sunnah.

Pemikiran budak ini meletakkan ideologi manusia lebih tinggi dari agama Islam. Ini satu syirik besar yang ditanam dalam kotak pemikiran rakyat di negara ini. Punca syirik ini perlu dihapuskan sebelum semua rakyat terkena virus syirik ini.

Semoga Allah melindungi umat Islam di negara ini dan saya mampu membimbing anak murid saya menuju kearah yang betul. Amenn.

Wallahu Ta’ala A’lam

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s