Siapakah Tokoh Ini?

Cak Nur

Bismillahirrahmaanirrahim

Saya ada banyak benda untuk diceritakan. Atas beberapa kekangan termasuk dengan tokoh di atas ini membuatkan saya agak terikat untuk bebas melakukan habit saya di blog. Ini adalah tokoh yang sedang saya kaji dan siapkan kerja kursus nya. Saya tahu kajian tentang beliau bukanlah sesuatu yang baru tetapi ianya memberi nilai tambah ilmu khusus buat diri saya sendiri.

Sesiapa yang berminat ingin mengenali tokoh ini boleh lah mengajukan soalan-soalan anda kepada Sheikh Google yang mana Sheikh ini adalah satu platform yang paling sesuai mengurai rasa keturajaan kita ingin mengenali sesiapa insyallah.

Wallahu ta’ala a’lam

Leave a Reply

